Onder water bij Mullet beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Eijnden - WaarBenJij.nu Onder water bij Mullet beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Eijnden - WaarBenJij.nu

Onder water bij Mullet beach

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

26 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Deze week een kort berichtje met een aantal mooie plaatjes. Ik ben vanmorgen vroeg uit de veren gegaan om even te genieten van een rustig strand in de ochtend uren. Ik heb gekozen van Mullet Beach. Dit strandje is op 500 meter van het appartement. Het is een mooie plek met witte stranden, palmbomen en kraakhelden water. Om mijn nieuwe cameraatje te testen op waterdichtheid heb ik een paar plaatjes en een video filmpje gemaakt onder water. Deze zijn natuurlijk ook bij dit bericht geplaatst. Volgende week een langer bericht.

• 27 Februari 2012 - 09:03

Jacques R:

hai frank . mooie beelden vanuit het water duidelijke foto's en beelden nog fijne dagen en gegroet jacques

• 27 Februari 2012 - 14:30

Ivonne:

geweldige foto's
    groetjes

• 29 Februari 2012 - 19:49

Rob:

Ik zie veel sergant-major's!
    Ook een met een lange slurf aan de mond!

• 08 Maart 2012 - 17:38

Lenie Uit Zwitserl.:

dat zou leuk zijn ,om ook een duik te nemen....lieve groetjes van ons allen