Sorry voor onbedoelde mail - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Eijnden - WaarBenJij.nu Sorry voor onbedoelde mail - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Eijnden - WaarBenJij.nu

Sorry voor onbedoelde mail

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

22 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Een verkeerd knopje ingedrukt en half Nederland heeft mail gekregen. Mocht je onbeddoeld een mail hebben gekregen van mijn reisverslag, dan was dit niet de bedoeling en als het goed is zal het ook niet meer gebeuren. Voor de overige lezers welkom op mijn reispagina. (-: Iedereen is natuurlijk welkom om het reisverslag te blijven volgen (-:

• 22 Januari 2012 - 08:50

Richard:

Nu begrijp ik waarom ik pas berichtgeving heb ontvangen. :(:(:(
    Desalniettemin ben ik nu al onder de indruk van jouw verslagen.
    Groet,

Richard.

• 22 Januari 2012 - 13:52

Rob:

Hi Frank,

Is erg apart om je verslagen te lezen.
    Krijg dan weer allemaal aha erlebnissen.
    Die foto van de KLM is je wel al erg snel goed gelukt!
    Ik denk dat je je daar wel goed gaat amuseren.

Je moet snel een keer naar ocean explorers gaan om te gaan duiken met Jefferson
    Ligt net over de brug vanuit Maho.
    Is wel een aanrader!

• 22 Januari 2012 - 14:24

TFranssen:

Hoi Frank fijn om zo iets van je belevenissen meet te krijgen. Ben nu al benieuwd naar volgend verslag.
    Geniet ervan en maak er een heel mooie ervaring van daar op het kille Sint Maarten

• 23 Januari 2012 - 13:46

Denvandenhelder:

Tsjonge jonge.......je hebt het werkelijk zwaar, dat is wel duidelijk!!
    Wil je ook even laten weten dat het met het blauwe gevaar (op 4 wielen) prima gaat!!
    Spreek je later wel weer, groetjes aan je " achterblijveres" (die zal dit ook wel lezen denk ik....!)

• 24 Januari 2012 - 13:52

Patrick:

heey die frenske,

bijzonder aangenaam om je verslagen te lezen....leuk om bij te houden hoe t je vergaat en hoe t daar is,
    Zoals iedereen hier op deze site,wensen claudia,ikzelf en de jongens je daar ook het allerbeste toe...(britta zal wel niet kunnen wachten om daar heen te komen..hahaha).
    Kerel, het beste daar, maak er wat van,.en we houden contact.

Patrick,Claudia, Perry, Juul en Luukje.