Aankomst Laura Dekker - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Eijnden - WaarBenJij.nu Aankomst Laura Dekker - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frank Eijnden - WaarBenJij.nu

Aankomst Laura Dekker

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

21 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag een rustig dagje gehad. Het leek even (heel even) op Nederland. Inkopen doen, een wasje draaien strijken….behhhhhh.
Daarna weer tijd voor zon en fun. Vandaag kwam Laura Dekker aan in de haven van Sint Maarten na haar rondreis rond de wereld. Het leek me voor de afwisseling leuk om daar even te gaan kijken. Er was aardig wat media op de been en de jachtclub van Sint Maarten leek een klein stukje Nederland.
Klokslag 3 uur ging de ophaalbrug open en onder luid getoeter van de grote schepen in de haven kwam Laura met haar Guppy de haven binnen varen.
Aansluitend even naar La Bamba gegaan om het stof weg te spoelen met een koel biertje.

Morgen weer een zonnige dag

• 22 Januari 2012 - 07:19

Jacques R:

hai Frenkske ik heb al je verslagen bijgehouden en het schijnt dat je het wel naar je zin hebt.
    Jongen geniet er van. Leuk voor je Het is hier in tegenstelling met waar jij zit erg kil en vies weer . Maak er wat van en ik lees al je mooie verslagen.
    Met Claire gaat het niet goed (kleindochter ) Krijgt momenteel chemo en bestraling. Groeten vanuit Kerkrade Ans en ikzelf Dag beste kerel , en pas op jezelf